Nieuwe mogelijkheden voor UBOOT onthuld

0

UBOOT is een strategische marinegame in een Wereldoorlog 2 setting, waar het belang van de bemanning nadrukkelijk naar voor komt. De Poolse ontwikkelaar Deep Water Studio heeft nu een update gegeven, wat de laatste veranderingen zijn in het ontwikkelingsproces.

Hieronder een samenvatting van de wijzigingen:

  • De machinekamer heeft een facelift ondergaan, in het updatebericht staan er screenshots waarop dit te zien is;
  • Er is een schaal aan de kaart toegevoegd, er kunnen markers geplaatst worden en gekende eenheden om je heen zijn zichtbaar;
  • Manueel richten van torpedo’s is ingevoerd;
  • Tal van aanpassingen op vlak van de interface;
  • Macromanagement, om beter meerdere schepen te controleren. Op dit punt hebben ze wel nog wat twijfels of ze tactisch gezien helemaal de realistische kant moeten opgaan, er is aan de fans gevraagd wat zij vinden.

UBOOT is er gekomen na een succesvol Kickstarter project. Op 18 juni 2016 haalde Playway, de uitgever van UBOOT, een bedrag van 38 188 Canadese dollar. Wat bijna het dubbele was van het opgestelde doel van 20 000 Canadese dollar.

In het bericht wordt ook gezegd dat de game enkele maanden meer ontwikkeling nodig heeft dan aanvankelijk gedacht, maar de release staat nog steeds gepland op Q1 2017.

Van de Poolse uitgever PlayWay kregen we eerder deze maand al goed nieuws. Hun Kickstarter project ‘Agony’ haalde op 10 december 2016 een bedrag 182 642 Canadese dollar, het doel was 66 666 Canadese dollar. De survival horror game wordt ook verwacht in 2017.

Bron: Kickstarter

Share.

About Author

Een liefhebber van veel soorten games, van kleinere crowdfunding projecten tot dikke triple A games met kleine voorliefde voor 3D platformers.

Leave A Reply

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.